Na het feest - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Paul Gerts - WaarBenJij.nu Na het feest - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Paul Gerts - WaarBenJij.nu

Na het feest

Door: Rien

Blijf op de hoogte en volg Paul

03 December 2008 | Brazilië, Rio de Janeiro

Hallo Allemaal,

De middag na het feest zijn we opgehaald door Tarcisio en Hamilton om te gaan lunchen bij Norma. Het was weer een waar feestmaal. Daarna was er nog even tijd om onze weblog bij te werken. In de tussentijd waren ook Amanda en Leonardo gearriveerd om afscheid te nemen. Zij vertrekken naar Buenos Aires voor hun huwelijksreis. Zo rond 17u vertrokken we met 3 auto´s weer naar Rio. Daar scheen inmiddels de zon weer. In de stad hebben we nog wat gegeten en daarna zijn we naar bed gegaan want we zijn wel wat slaap tekort gekomen.
Maandag 1 december:
Het is prachtig weer en we gebruiken deze dag om het kleurenschema bij te werken op het strand. Helaas waren de parasols iets te klein en de bezetting iets te hoog waardoor Paul nu een mooie tekening achterop zijn rug heeft. De avond hebben we doorgebracht bij Simone en Tarcisio waar de hele familie bijeen was voor het diner. Na afloop zijn we nog bij de flat van Theresa geweest.
Vandaag, dinsdag, zijn we met de metro naar het centrum gegaan om nog wat laatste inkopen te doen. We hebben net gegeten en nu de koffers en rugzakken inpakken want morgen moeten we om 12u uitchecken. Om 13u komt Tarcisio nog even gedag zeggen. Paul gaat om 19u met de bus naar Buzios en ik wordt om 20u opgehaald door Theresa en Hamilton om naar het vliegveld te gaan. Dan zit het er weer op voor mij!
Tot ziens in Nederland.

Groeten,
Rien en Paul

• 07 December 2008 - 18:27

Aranka:

ola!!!Feliciteer het bruidspaar voor mij!!!!Jee geen verhaal over het feest haha...nou geniet nog en jammer rien dat je al weer thuis bent. kus

• 21 December 2008 - 19:39

Eline:

Hola Paulo!
    Hou je de site nog wel een beetje bij? Al tijd nix van je gehoord!
    Heb een vraagje aan je: als je voor een prikkie (lees: 10 euro ofzo) een Agogo op de kop kunt tikken, wil je er dan 1 meenemen voor mij? Alleen als het niet teveel moeite is hoor!
    Wanneer kom je weer thuis? Kunnen we snel een Gafieiraatje doen?
    Groetjes!!